Gå til innhold

Her om dagen la noen ut adresser til bloggen sin....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som vil dele litt med oss?Blogg? Eller hjemmesider?

Syns det er veldig koselig å sitte og titte...

Har ingen side selv enda, er ikke flink med sånt.. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gjerne titte litt på bloggen min:

lenore.blogg.no

Mye hobbyrelatert + baby :)

Skrevet

www.teddygutt.blogspot.com

Skrevet

Hadde flere blogger på favorittene mine, men nå har jo 50% passordlagt dem så jeg måtte rett og slett bare fjerne dem, synes heller man kan ha en hjemmeside om det er så "hemmelig" at andre ikke kan få se bloggen man har laget!

Skrevet

jeg har nettopp fikset min litt :)

Så bare å kikke: www.henepene.blogg.no

Skrevet

Tusen takk-nå har jeg kikket litt, så mye fint dere har ordnet i stand. Ikke minst så blir jeg imponert over gjennomført stil i mange av hjemmene der ute (det mangler her :-( )

Også er det artig å se bilder av gullungene deres :-)

Flere som har blogger? Hjemmesider?

Skrevet

Her er våres :) www.haugfamilien.blogspot.com

Skrevet

www.tinkerbelle.blogg.no

helt enig at det er kjipt med passord-blogg!!! og kjipt med blogg der kun favoritter eller folk med samme type blog kan skrive kommentarer. også virker det som halve dib ikke forstår at det er gøy å få kommentarer på blogen sin. de bare snikleser og går igjen! pføy!

Skrevet

www.minherligefamilie.blogspot.com

Skrevet

(S)TinkerBelle <3: du får skrive om interiør da... det er jo så poppis her inne! Føler alle her inne elsker interiør og omtrent bare skriver om det ;)

Må si meg skyldig i å sniklese... Shame on me! ;) Skal prøve å skjerpe meg....

Skrevet

Jeg skal innrømme at jeg også leser og ikke alltid skriver kommentar ja,må bli flinkere til det :-)

Skrevet

June og Ellen : For en nydelig blog du har! Har du laga den selv eller? Jeg har nylig begynt å blogge, men har ikke mer avansert lay out en den de tilbyr..

Skrevet

stolt mamma!

guri så unge du og kjæresten din ser ut til å være! spesielt kjæresten din! søt familie da. :D

Skrevet

høh! interiør er min mors store ting, ikke min..til hennes frustrasjon. *ler høyt* sko derimot, det kan jeg!!!

Skrevet

Så fin side du har :)

Skrevet

hehe! ;)

Tja.... vi er 23 begge to. Så er vel hva man kaller unge ja. men ikke sååååå unge vel ;))

Skrevet

thessa.blogg.no

www.piczo.com/arielhelene

Skrevet

her er min www.ainaj.blogspot.com og her er min søster sin, og hun lager HEADERE gratis til deg om du sender henne en mail eller legger en kommentar i bloggen hennes, her er adr www.glamaniac.blogspot.com.

Har en hel haug referanser der...så er bare å se hvordan du kan få sin blogg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...