Topsie Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 På treffet i dag snakka vi om å ta en trilletur i neste uke. Vi har en fin tur her på Ellingsrud som går inn til Mariholtet. Det er ca 1t fra t-banen og inn til Mariholtet, som er en sportsthytte i Østmarka. Det er grusvei helt frem så det er veldig fint å trille med vogn. Man kan komme seg dit ved å ta t-bane Linje 2 østover til siste stasjon Ellingsrud, ellers så kan man kjøre bil og parkere på turparkeringen som er ved starten på veien inn til hytta. Man kan ha med seg mat til hytta, men må kjøpe drikke (dersom man spiser) viss jeg ikke husker helt feil. Jeg sjekker dette fredag og kommer med nøyaktig informasjon. Dersom det blir dårlig vær kan vi treffes hjemme hos meg til lignedne spleise lunsj som vi har hatt tidligere viss det er ønskelig. Hilsen O og L
*LilleTroll + spira Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Nok et bra initativ for/av mai-gjengen Vi er desverre ikke tilbake fra tur enda da, men vil gjerne med på tur ved en annen anledning! Kos dere masse og god tur!!
Growhow Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Heisann! Kjempebra initiativ L! Vi kan dessverre heller ikke, er barselstreff den dagen med barselgruppa mi. God tur - vi slenger oss på senere! God helg klem
Silje - Endelig Mamma:) Skrevet 16. august 2008 #4 Skrevet 16. august 2008 Vi har heller ikke mulighet til å bli med denne gangen heller.. typisk at 3 mnd-kontrollen er akkurat da! Men dersom noen har lyst til å treffes på onsdagen istedet så er jeg og Johannes lysten på tur/kafè e.l. ... anyone? God helg så lenge! klem
Topsie Skrevet 17. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2008 Hei igjen. Siden det er flere som ikke har anledning til å være med velger jeg å avlyse dette treffet, og holder heller muligheten åpen for å gjøre dette senere dersom det er interesse Hilsen O og L
Gladhjenta Skrevet 17. august 2008 #6 Skrevet 17. august 2008 Så tråkigt Linda. Men vi får ta igen det senare. För min egen del passar det bäst å gjöre lite större expiditioner på onsdagar. hilsen Marie o Erivan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå