Gå til innhold

Stoler dere på prevensjonsmiddelet dere bruker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte minipiller, men ble gravid likevel. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke helt, vet det er en minimal risiko med den, men den er veldig minimal da så satser på det holder, og om ikke så takler vi nok det også ;-) Bruker kondom frem til både kroppen min har signalisert ut og tester har fastslått at eggløsning har passert (jeg merker det veldig godt selv når den er, testene er nesten mer for å bekrefte dette), så hiver vi oss rundt uten noen form for prevansjon. Dette har fungert fint i tilsammen 1,5 år nå.

Skrevet

Ja, det stoler jeg på. Hormonspiral og null sex;) Da er det vel ingen fare?

Skrevet

NEI!!!!! Er ikke dum heller!!!

Skrevet

Jeg brukte p-piller i en årrekke før jeg ble gravid med nr1, og det gikk helt fint. Men jeg var ytterst påpasselig med å ta de til riktig tid osv. Opplevde også sjelden at jeg hadde omgangssyke osv.

 

Dette er vår tredje graviditet, og jeg føler jeg ikke har igjen noen "tabbe-kvote" når det gjelder å bli uplanlagt gravid... Det var et sjokk å oppleve å bli gravid når jeg tross alt gikk på minipiller. Men de er kanskje ikke fullt så sikre som ordinære p-piller...

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...