Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Brukte minipiller, men ble gravid likevel. Hva med dere?
Gjest Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Nei, ikke helt, vet det er en minimal risiko med den, men den er veldig minimal da så satser på det holder, og om ikke så takler vi nok det også ;-) Bruker kondom frem til både kroppen min har signalisert ut og tester har fastslått at eggløsning har passert (jeg merker det veldig godt selv når den er, testene er nesten mer for å bekrefte dette), så hiver vi oss rundt uten noen form for prevansjon. Dette har fungert fint i tilsammen 1,5 år nå.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Ja, det stoler jeg på. Hormonspiral og null sex;) Da er det vel ingen fare?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg brukte p-piller i en årrekke før jeg ble gravid med nr1, og det gikk helt fint. Men jeg var ytterst påpasselig med å ta de til riktig tid osv. Opplevde også sjelden at jeg hadde omgangssyke osv. Dette er vår tredje graviditet, og jeg føler jeg ikke har igjen noen "tabbe-kvote" når det gjelder å bli uplanlagt gravid... Det var et sjokk å oppleve å bli gravid når jeg tross alt gikk på minipiller. Men de er kanskje ikke fullt så sikre som ordinære p-piller... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå