Gå til innhold

hei kan noen hjelpe med navn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn for moro skyld har vi lenge snakket om navn. og før jeg ble gravid så bestemte vi oss for Adam om det ble en gutt. er også begeistret for Johan.

men problemene er med jentenavn.

vi er ikke helt enige..

har dere noen forslag.

litt korte, snertne og spesielle jentenavn :)

Noen som har dukket opp som okei alternativer er selma, tomine, alma. men det hadde vært gøy om vi fikk et jente navn som virkelig satt. som Adam gjorde når vi kom på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips, tar gjerne i mot flere.. :)

Skrevet

hm.. ingen av de ovenstående navnene klinger skikkelig. det er nok fordi jeg forbinder de med ulike ting.. sofie er egentlig ganske fint.. men .. hm..

det er jammen vanskelig med navn. godt vi har god tid :)

Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09
Skrevet

Første her heter Tobias

neste blir en Adrian eller en Elina :)

Skrevet

ylva eller eline er koselige navn.. :)

takk

Skrevet

Henny, Hennie

Lilly

Selja

Erle

June

Lilje

Embla

Lea

Emily

Anna

Cordelia

Skrevet

Drømte i natt at jeg fikk en jente som het Lykke. Våknet smilende og tenkte at det bare måtte bli det navnet hvis det blir en jente, hehe. Men spørs om barnefaren går med på det! :)

Skrevet

Hei!!

Syns Lykke er et kjempefint navn,har en Venninne som har en datter som heter Helena Lykke. Nydelig navn,sliter litt selv med navnevalg,men er en stund til termin,så vi har god tid!! håper samboeren din liker navnet :-)

Skrevet

Vår jente heter Sina Marie, men vi bruker som regel bare Sina. Et litt skjeldent, men likevelt kort og greit navn. LYKKE TIL, Sina fikk ikke navn før ho var ca 3 uker gammel, var sinnsykt vanskelig. trodde det skulle bli enkelt når vi såg babyen, hvilket navn ho passa, men neeeeida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...