Gå til innhold

Oslo mødre???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Halloen folkens... fikk jente 5. juli og har også lyst å slenge meg på dette treffet.. artig å møte andre juli mammaer, så håper det blir noe av.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei! Fikk ei jente 26 juli. Dersom det blir treff på Kaffebrenneriet/Aker Brygge ons 27 aug, er jeg med:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Er det slik at alle bare kan henge seg med på dette treffet?

 

Jeg har en jente som er født 11. juli, og det hadde vært kjempehyggelig å bli kjent med andre med baby på samme alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Så hyggelig at det er så mange fra Oslo her, da!

Jeg er også fra Oslo og har akkurat flyttet til Grünerløkka.

 

Jeg fikk en liten gutt 15. juli og blir gjerne med på et møte med andre juli-mødre.

 

(Skal prøve å få til 27.8, men har egentlig en annen avtale).

 

Sees kanskje!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

 

Jeg håper dere skal fortsette å treffes på onsdagene fremover. Vil gjerne møte juli-mødre jeg også! Har en gutt født 22.juli. Har ikke mulighet for å komme denne gangen, men kommer gjerne en annen onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei jenter:)

koselig å treffe dere i dag..

møtte en julimamma på ammerommet på aker brygge etter treffet så jeg inviterte henne på treffene, hun syntes det hørtes så flott ut å treffe andre julimammaer:)

 

gleder oss til neste treff.. skal se om jeg rekker neste onsdag..

 

I+L

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det møte neste onsdag? Fortsatt på Kaffebrenneriet på Aker Brygge?

Vi kommer nok denne gangen (prinsessen er mindre snørrete nå)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til alle sammen det vår higelig å treffe alle som vår på onsdag 27 treff,vi blir for mange derfor jeg synes vi kan diskutere noe andre treff sted på Akker Brygge neste onsdag 3 september;)

Til Lille sprette;Ses neste onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er helt enig, Kaffebrenneriet blir nok litt lite... Det begynner ellers å bli innevær (ihverfall hvis man skal sitte i ro), så en annen café er nok lurt - det ble litt kjølig sist på slutten (selv om det altså var koselig). Hva med bakeriet i første etasje vis-á vis Deli de Luca? Husker ikke hva det heter for øyeblikket. Der er det også bedre plass for barnevogner :)

 

L+J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det var en god ide.. synn å si det men høsten er på god vei.. :(

bedre å sitte inne med amming osv.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,jeg synes det er best treffe hverandre imorgen på kaffebrenneriet,slik at vi kan gå alle sammen og finne den andre kaffe som passer best;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB!!!Juli mama treff bittet treff sted pg.for lite plass,det blir nå "Kaffe&mer"som ligger i shopping centr på Akker Brygge entre fra deli de luca 3 etasje ret ved siden av amme rom.Der fines nok plass for vogner + amme rom +stelle bord:)Hopper det blir vår fast treff sted.

 

(vi kan treffes først på Kaffebrenerie kl 12 og gå sammen dit)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer også!

 

Vi har ikke vært der på to uker vi, men nå kommer vi altså... :)

 

(skulle vi kanskje ha gjort som Tromsømammaene, og laga egen tråd med dato for neste treff? Blir svimmel av denne lange tråden her jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...