Gå til innhold

Noen fra Hamar her?

Småbarnsmor med frysespire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er på boligjakt i Hamar, men er ikke så godt kjent...

Hvor er det bra å bo? Godt å vokse opp, gode skoler og nærmiljøer? Og selvfølgelig ikke for dyrt... ;) Smaken er vel som baken, men tar gjerne i mot innspill fra dere her inne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo veldig dyrt å bo på Hamar egentlig da. men Hamar Vest syns jeg det er fint. masse barnehager og barneskole rett ved. og ikke langt fra sentrum. pluss at det gåt busser hele tia. El så er jo Bekkelaget rett over Stangebrua. der er det veldig koslig å bo.men også dyrt. kommer jo an på hva en syns er dyrt da såklart.. og hva en skal ha.

Skrevet

Vi har funnet oss gård på løten og er ikke kjent der i det hele tatt men blir spennende dette. Fikk barnehageplass på dagen nesten så jeg er fornøyd så langt :)

Skrevet

Ridabu er det også fint, der er vi på boligjakt.. Bor i Asker nå, men jeg vil tilbake til Hamar :-)

Skrevet

Takker:) Ja, vi vet det er dyrt, men vi må begynne en plass... Kan bruke ca. 1,5 mill og vi er åpne for leilighet, rekkehus og enebolig. Så en mulighet må det være:) Deltok på en budrunde på Hamar vest, men tapte den.... Hm... Ottestad er vel ikke i Hamar kommune? Eller er det kanskje det? Vi ønsker å bo i kommunen pga ventelister i barnehage bl.a... Men kanskje vi skal sjekke litt mere oppover der:)

Skrevet

Nei, det vil vi ikke... Jeg jobber i Ringsaker og vi har bodd der litt, men trivdes ikke der... Har bodd litt i Hamar også da jeg studerte og trivdes godt i den byen:)

Skrevet

Hus til 1,5 er ikke lett og få i hamar, da er det isåfall et oppussingsobjekt. Vil anbefale stange, ridabu, eller furnes, da kan du kanskje få et greit hus til mellom 1,5 -2 mill...

Dyrt i Hamar gitt... Uansett ikke lange avstander til "byen" på de nevnte stedene.. :)

Skrevet

men er nok endel rekkehus her til en litt mindre penge, blir jo ikke like dyrt som en enebolig:)

Skrevet

Æsj... vil, vil, vil... hehe... Eneste vi da er åpne for er Stange, altså Ottestadområdet. Men i disse tider så må det da være muligheter for å få noe rimelig. Vi trenger som sagt ikke enebolig... Men uansett... Hvor i Hamar anbefaler folk å bo? Eller for å spørre motsatt... Hvor bør man ikke bosette seg i Hamar?

Skrevet

Medmindre du vil bo i blokk eller rekkehus,så blir nok alternativet litt utenfor Hamar,ellers er det ofte en del å gjøre i huset,men dere kan jo være heldige å finne ett hus til den prisen..

Jeg synest og vesten er en fin plass,men bor en i østbyen,så er du nærmere byen,men som sagt,pris deretter..

Skrevet

Ingen flere fra Hamarområdet som kan si noe om hvor det er bra/ikke bra å bo??

Skrevet

I Stange er det fint å bo=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...