2exu-guttjanuar2010 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 syntes det er vanskelig å se på disse strekene.er det noen forskjell,eller er de like tro?? jeg må se om og om igjen for å prøve å finne svar. noen som har litt erfaringer med disse testene?
mammaigjen2 Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Jeg er så hjertens enig. er så optimist at jeg tor jeg tolker den feil/tidlig positiv. Jeg står å kikker lenge hver eneste dag....Fra neste mnd blir det digital CB med bilde. Hilsen blond blondere..
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2008 ja det er så irriterendes altså! hvorfor kunne det ikke bare vært en strek om man ikke har el,og to om man har el.er så vanskelig og tyde om de er like eller om den ene er mørker blir digital CB på meg neste gang også
Marianne87 Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 http://bildr.no/view/240087 her er bilde av min QR EL test... jeg tolker faktisk den som positiv, selv om det kanskje er en bittelitt forskjell. for alle andre jeg har tatt har jeg ikke fått noen test strek i det hele tatt...og dette her er andre dagen den er der, så satser på den er på vei mot toppen. Hvordan så resultatet ditt ut da?
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2008 min er akkurat lik som din! men det er tredje dagen jeg får test som ser slik ut.og jeg tok noen tester i forje uke også,bare for å se hvordan di fungerte,for det er første gangen jeg bruker de,og de var sånn da også.enda jeg ikke skulle ha el før nå i dag...hm...merkelig altså
Marianne87 Skrevet 15. august 2008 #6 Skrevet 15. august 2008 hmm rare greier- hos meg har det ikke vært noen teststrek før i overigår, da var det en svak test strek. i går var den sånn som bilde altså mye sterkere... så venter nå på å ta en idag rundt 4-5 tiden for å se om den er enda sterkere... med tanke på at jeg alltid får negativt ellers tror jeg at jeg har eggløsning snart. Men jeg har ekstremt mye menssmerter også..Det gjør at jeg er ganske sikker på at det stemmer... Har du noen symptomer a?
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2008 den streken jeg fikk i dag var mørkere enn den jeg fikk i går og dagen før,så det betyr forhåpentligvis at el er på vei. jeg begynte å få litt mens-smerter i dag.hadde det forje pp rundt den tiden jeg skulle ha el,så håper nesten at smertene blir sterkere,for da er det liksom litt mer sikkert på en måte men tar du testene på ettermiddagen? har hørt at det er best,men sto jo ingen ting om det i bruksamvisningen i pakken,så jeg tok den i dag tidlig jeg.kansje jeg skal ta en til i 4-5tida i dag da
Marianne87 Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 jeg har tatt alle El testene på ettermiddagen ja, siden har lest at det lønner seg..skal ta en til etterpå, håper enten den er enda sterkere eller helt borte! Er den borte var den positiv igår... Jeg har hatt veldig sterke menssmerter i 3 dager nå så jeg mistenker at den idag er negativ og at jeg har El idag eller imorgen... Får bare vente å se... oppdater her hvis du tar en senere idag da Så skal jeg gjøre det samme
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2008 ja jeg oppdaterer etterpå når jeg har testet jeg. sånn i 4-5tida,sånn som deg,så får vi se hva resultatet blir for noe
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. august 2008 har du testet? jeg tok en ny test nå,og den var lik den forje.syns den ser svakere ut enn controllstreken,men samtidig sterkere enn det den har vært før. disse strekene gjør meg gal! aner jo ikke om jeg har el eller ikke. ettersom jeg går på pergo,skal jeg mest sannsynelig ha el i dag.men hvordan skal jeg vite det,når teststrekene er som de er?...å er så frustrerende altså hva viste testen din? (spent)
Marianne87 Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Jeg tok en ny test nå og der var det nesten INGEN teststrek... så hos meg var nok toppen igår, altså positiv igår;) kanskje du når toppen nå også da?!
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 15. august 2008 hm..skjønner meg ikke på disse testene jeg. håper jeg har el i dag,slik legen min går ut i fra,ettersom jeg går på pergo. når kom test-streken til syne for deg? med en gang eller etter noen minutter? det sies jo at en ikke skal se på den etter 5 minutter,men ette3-4 minutter var min test-strek sterkest,altså ikke med en gang etter at testen var tatt. hm...syns dette er sååå frustrerendes. skulle nesten ønske at jeg ogs¨å hadde opplevdå få en helt blank test-strek,slik som det,sånn at jeg kunne være sikker på at jeg hadde el i går.men jeg har tatt den testen 10 ganger,og fått to streker hver gang.og 4 av de testene var rett etter forje mens.så da skulle den jo ikke slå ut i det hele tatt. spennende å seom det klaffer for deg denne gangen da håper det fulgte du forresten det som sto i bruksamvisningen? at en skulle ha samleie 24 timer etter positiv test og innen 48 timer?
Marianne87 Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 Jeg har hatt samleie de 5 siste dagene for å sikre meg jeg:p så tror jeg har truffet hvis EL faktisk har vært nå Og resultatet mitt kom opp etter ca 2 min alle gangene...forandret seg ikke selv om jeg ventet lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå