dille30 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 ...etter 13 dager på intensiven for nyfødte. Hadde termin 4 september, men den 1. august kom lille Johanne med hastekeisersnitt. Veldig godt og koselig å komme hjem til pappaen og to stolte storesøstre i dag!!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer med vel overstått fødsel og sykehusopphold! Stell pent med deg selv og familien. :-)
sonnenschein Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer :-) Kos dere og lykke til videre.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå