thezita86 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg har nettopp begynt og lese på det, er i bok 7 nå.. Av og til kan jeg sitte i mange timer og lese, det er så spennende... Vært morro og pratet med andre som elsker det;)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Nei jeg gjør ikke det. Men har veldig lyst. Har du kjøpt de bøkene selv? Hvor mange bøker er det?
solastråler Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Har ikke lest dem selv, men min mor las dem den gangen di kom ut. Og jeg husker at hun las og las og aldri stoppet. Hun las alle bøkene på 1 mnd. Er det ikke 42 bøker toalt? Husker ikke. Jeg har litt lese vansker så jeg har liksom ikkje trodd jeg kan mestre og lese hele den serien. Men jeg har trent meg på og lese mange bilig romaner så kanskje jeg låner bøkene av min mor en gang og leser de jeg også. Er de lett leste?
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Min svigermor her lest det, hekta som bare det =)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg lånte bøkene av svigermor før vi fikk barn og fikk lest til bok 18-19 mener jeg, men etter vi fikk barn har det ikke blitt noe mer. Har mer enn nok å fylle hverdagen med nå. Men skulle gjerne lest ferdig engang for det er veldig bra bøker!
boble <3 Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Jaaaa:0) Jeg leste de for lenge, lenge siden. Ble helt hekta. Det er 47 bøker totalt og det går overraskende fort å bli ferdig. Tror nesten jeg må lese de på ny.
thezita86 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2008 Jeg har lesevansker selv, men etter jeg begynte på isfolket går det som bare rakkeren hehe:) Er så spennende.. ser ikke på filmer eller tv lenger nesten...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Nei, men har veldig lyst..
thezita86 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2008 Ja det er utrolig bra... men etter isfolket skal jeg lese heksemesteren og lysets rike, det hører visst sammen... blir sene kvelder med lesing her:) Digger det rett og slett:D
thezita86 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2008 Mamma har alle bøkene... Utrolig spennende...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. august 2008 #11 Skrevet 14. august 2008 Jeg holder på med 7 andre serier, så må bli ferdig med de først...hehe:)
thezita86 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. august 2008 Hehe:P Noen andre spennende serier du kan anbefale da, når jeg en gang blir ferdig hehe:):)
ana baroma Skrevet 15. august 2008 #13 Skrevet 15. august 2008 Leste de den gangen de kom ut. Først tante, så mamma, deretter jeg - kjempespennende:)
Trollkatt Skrevet 15. august 2008 #14 Skrevet 15. august 2008 Jepp, jeg har lest serien tre ganger. Gidder aldri å lese den siste boken, da. Den er jo utenfor historien. Pleide å bruke sommerferien min på den da jeg var yngre. Leste en bok om dagen. Er jo ikke akkurat tung litteratur, hehe. Som å se på tv, omtrent. Men veldig spennende, da.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. august 2008 #15 Skrevet 15. august 2008 ja, jeg vil anbefale Sønnavind, den er kjempebra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå