Gå til innhold

Noen som leser/ har lest isfolket???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt og lese på det, er i bok 7 nå..

Av og til kan jeg sitte i mange timer og lese, det er så spennende...

Vært morro og pratet med andre som elsker det;)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg gjør ikke det. Men har veldig lyst. Har du kjøpt de bøkene selv? Hvor mange bøker er det?

Skrevet

Har ikke lest dem selv, men min mor las dem den gangen di kom ut. Og jeg husker at hun las og las og aldri stoppet. Hun las alle bøkene på 1 mnd. Er det ikke 42 bøker toalt? Husker ikke. Jeg har litt lese vansker så jeg har liksom ikkje trodd jeg kan mestre og lese hele den serien. Men jeg har trent meg på og lese mange bilig romaner så kanskje jeg låner bøkene av min mor en gang og leser de jeg også. Er de lett leste?

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Min svigermor her lest det, hekta som bare det =)

Skrevet

Jeg lånte bøkene av svigermor før vi fikk barn og fikk lest til bok 18-19 mener jeg, men etter vi fikk barn har det ikke blitt noe mer. Har mer enn nok å fylle hverdagen med nå. Men skulle gjerne lest ferdig engang for det er veldig bra bøker! :)

Skrevet

Jaaaa:0)

 

Jeg leste de for lenge, lenge siden. Ble helt hekta. Det er 47 bøker totalt og det går overraskende fort å bli ferdig.

Tror nesten jeg må lese de på ny.

Skrevet

Jeg har lesevansker selv, men etter jeg begynte på isfolket går det som bare rakkeren hehe:) Er så spennende.. ser ikke på filmer eller tv lenger nesten...

Skrevet

Nei, men har veldig lyst..:)

Skrevet

Ja det er utrolig bra... men etter isfolket skal jeg lese heksemesteren og lysets rike, det hører visst sammen... blir sene kvelder med lesing her:)

Digger det rett og slett:D

Skrevet

Mamma har alle bøkene... :) Utrolig spennende...

 

Skrevet

Jeg holder på med 7 andre serier, så må bli ferdig med de først...hehe:)

Skrevet

Hehe:P

Noen andre spennende serier du kan anbefale da, når jeg en gang blir ferdig hehe:):):)

Skrevet

Leste de den gangen de kom ut. Først tante, så mamma, deretter jeg - kjempespennende:)

Skrevet

Jepp, jeg har lest serien tre ganger. Gidder aldri å lese den siste boken, da. Den er jo utenfor historien. Pleide å bruke sommerferien min på den da jeg var yngre. Leste en bok om dagen. Er jo ikke akkurat tung litteratur, hehe. Som å se på tv, omtrent. Men veldig spennende, da.

Skrevet

ja, jeg vil anbefale Sønnavind, den er kjempebra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...