HokusPokus&Filiokus Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Er bare 23 uker, og det kjennes ut som magen kommer til å eksplodere når som helst! Flere som har det sånn?
Bimme Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Jaaaa, sånn har jeg det også!!! Er i uke 35... Klarer ikke å forestille meg at magen skal fortsette å vokse enda mer..! Heldigvis ikke så mange uker igjen!! Fikk kun et lite strekkmerke med forrigemann, men denne gang må det jo bare gå gale...
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Holder på å sprekke nå....er ni dager over termin, så nå er det på tide at snella kommer før jeg sprekker ;-)
ILRK Skrevet 15. august 2008 #4 Skrevet 15. august 2008 1 uke over termin jeg også... Tror jeg sprekker snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå