Gå til innhold

Flere som tror de sprekker snart?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 23 uker, og det kjennes ut som magen kommer til å eksplodere når som helst!

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa, sånn har jeg det også!!! Er i uke 35... Klarer ikke å forestille meg at magen skal fortsette å vokse enda mer..! Heldigvis ikke så mange uker igjen!! Fikk kun et lite strekkmerke med forrigemann, men denne gang må det jo bare gå gale...

 

 

Skrevet

Holder på å sprekke nå....er ni dager over termin, så nå er det på tide at

snella kommer før jeg sprekker ;-)

Skrevet

1 uke over termin jeg også... Tror jeg sprekker snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...