Mulle :) Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer med dagen til mammaen deres.. En vakker mamma. Store klemmer fr meg til dere i dag
Tøysetipp Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Oi.. nå ble jeg rørt.. Takk for omtanken!
Gjest Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Stor klem fra meg også..... vanskelig dag kan jeg tenke meg..... kleeeeeeeeeeeeeeeeem
Tøysetipp Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Vi har prøvd å gjøre den til noe positivt siden alternativet er som det er. Så i dag har jeg og ungene kjøpt blomster og sommerfugler og pyntet på graven (søster jobber). Sunget bursdagssang og spist is med jordbær for bestemor. Takk for klemmer! Og omtanke..
Mulle :) Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 Så flott dere har funnet på noe for henne da
Mulle :) Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 Kjekt å spise jordbær for mommo da
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Sender dere en stoooor klem i dag, har tenkt masse på dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå