Gå til innhold

Twintipp og Tøysetippen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen til mammaen deres.. En vakker mamma.

 

Store klemmer fr meg til dere i dag ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi.. nå ble jeg rørt..

 

Takk for omtanken!

Skrevet

Stor klem fra meg også..... vanskelig dag kan jeg tenke meg.....

 

kleeeeeeeeeeeeeeeeem

Skrevet

Vi har prøvd å gjøre den til noe positivt siden alternativet er som det er. Så i dag har jeg og ungene kjøpt blomster og sommerfugler og pyntet på graven (søster jobber). Sunget bursdagssang og spist is med jordbær for bestemor.

 

Takk for klemmer! Og omtanke..

Skrevet

Så flott dere har funnet på noe for henne da :)

Skrevet

Kjekt å spise jordbær for mommo da :D

Skrevet

Sender dere en stoooor klem i dag, har tenkt masse på dere.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...