☆Lille my* Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg er en elendig husmor så det går vel for det meste i : kjøttkaker, fiskekaker, fiskeboller, fiskepinner.. ehh. viktig med mye fisk! men ikke så mye da=)
SuperGlad Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 ostesnitzel, potet å kokt brokkoli. Minstn her på 10,5 mnd ble helt gal da han fikk ostesnitzel.
☆Lille my* Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Tusen takk:) Det hadde jeg ikke tenkt på=) Flere forslag?=)
"husmor"med lille Nora Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 kjøttdeig og spaghetti, er elendig på dette eg eg! hehe.
~Milly~ Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 snitzel falt i smak her også (11 mnd) =) dessuten er hun veldig glad i wok!! pasta og kylling er en annen favoritt =) Egentli alt som hun kan spise selv =)
Bie&babylove:-) Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Vi har ofte kalkunsnitsel med ost, poteter og kokte grønnsaker. Hva med pløse og makaronigrateng? lapskaus? da kan du jo lage en stor posjon og fryse ned. Tomatsuppe med makaroni,egg,skinke og brød til... grønnsaksuppe, spagetti med kjøttsaus..... Laks i folie med pasta og brokkoli og rømme! NAM.....
Gjest Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Hvorfor ikke noe fersk fisk? laks er jo superbra og enkelt. Kylling.
☆Lille my* Skrevet 14. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. august 2008 Takker og bukker:) Misten har ikke fått tenner enda så må liksom være litt forsiktig. Tror kanskje kylling kan bli litt trasig å tygge med gommene=) Hehe,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå