melkekua™ Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Bitt av et annet barn du tenker på? Det er vel når barnet blir bitt slik at det blir hull. Da må jo evt. barnet få stivkrampesprøyte hos legen.
beri Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 ja, jeg tenker bitt av andre barn og at dt går hull...de trenger ikke stivkrampevaksine hvis de har fulgt det vanlige vaksineprogrammet.
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 det er jo en skade... de skal fylle ut avviksmelding og og skademelding når noen skader seg..
Piken på landet Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Viss huden blir punktert, skal barnet alltid undersøkes av lege, evt starte med antibiotikaprofylakse. Menneskebitt er blandt de farligste pga munnhulen inneholder både stafylykokker og streptokokker, og faren for infeksjon er stor.
beri Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 jeg ringte iallfall hs, legevakt og fastlegen da min sønn ble bitt av en annen i bhg..og det gikk hull...så lenge han hadde tatt vaksinene så var det ikke nødvendig med stivkrampe.
nickoline og supermann Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 det er en avviksmelding. i tilegg som det er stor fare for infeksjon. munnbakterier kan være ganske hissig!
nickoline og supermann Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 gutten min har blitt bitt stygt i barnehagen flere ganger.... siste gangen var tidlig i sommer. det har blitt stygge arr på brystet. kan se hele tannsettet til den andre ungen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå