Gå til innhold

nå er det endelig snart over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er faktisk frekk nok til å rope ut: nå er endelig 8 ukers skoleferie snart over!

stebarnet mitt har vært hos oss i 7 av de 8 ukene skoleferien vare. H*n er utrolig snill, men gud å deilig det skal bli å lukke døre på søndag. i de siste dagene har det dessuten vært litt for mange "episoder", og man skal jammen tåle litt som stemor.

det blir nok hyggelig at h*n kommer igjen etter 14 dager, men nå trenger jeg strengt tatt en pause. skyt meg den som vil:)

Siden jeg ikke kan si sånne ting uten filter til min mann, var det jammen godt å rope det ut her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner deg godt jeg..:)))

men jeg gleder meg til skolen begynner jeg da.. (for jeg har mine egne barn her,hehe..)

å JA det er utrolig slitsomt til tider. skal bli godt å få hverdagen tilbake.

de kjeder seg vannvittig de eldste gutta her! å det går jo selvfølgelig utover meg..

de minste har så smått starta opp i bhg :)

men men jeg vil ikke ha det annerledes heller da..:))) så skal egentlig ikke klage,,

er forresten ikke stemor da, men har vært i 5 år.. leeeeenge siden (har kontakt med gutten enda, kjempegutt på hele 16 år!! hehe. storebror til eldste guttene mine:)

Skrevet

Godt å høre at dette er en naturlig reaksjon. Jeg er stemor til ei utrolig snill jente og vi to har et kjempegodt forhold. Hun er nå 15 år og klarer seg selv og er veldig snill med fellesbarnet vårt.

Problemet denne sommeren har vært at vi hele tiden kommer i nye situasjoner vi ikke har vært i før, som drikking, røyking, ikke overholde innetider og "dårlige" venner. Jeg er så sliten av at vi hele tiden må være så strenge foreldre. Pappan er litt mer avslappet enn meg og det tærer også på. Jeg synes det er forferdelig vanskelig å være stemor i slike tøffe situasjoner, men synes vi i sum har taklet dette greit i sommer.

men, ja.. jeg gleder meg utrolig mye til i morgen. Tror jammen jeg skal unne meg noe godt. jeg har heldigvis ferie 1 uke til så jeg skal kose meg sammen med minsten den uka før det er barnehage og jobb igjen..

Skrevet

Godt at vi er flere om å ha det slikt:-)

Føler meg faktisk litt kvelt til tider.

Altså stebarna er snille og gode, men de er ikke her til hverdags.

Å hverdagsliv er utrolig deilig faktisk.

Godt når de drar , men godt når de kommer tilbake:)

Skrevet

Etter fire uker tett sammen med mitt eget barn syntes jeg det var deiiiilig da barnehagen startet! Så dette er helt naturlige følelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...