Gå til innhold

Bærbar DVD til bilen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøre laangt i morgen med mine to minste alene i bilen. Vanligvis har de jo en morsom storesøster ved sin side, men uten er jeg nå stygt redd for at turen vil bli laaang.

 

Noen som har tips om grei bærbar DVD jeg kan stresskjøpe i morgen tidlig...? Må ha to skjermer og helst være så enkel å bruke at selv jeg skjønner det ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du tenker spille av brendte filmer,så ikke kjøp billig på rimi....

For gjett om jeg satt der da,med baksetet fult av sure miner...(å storma den første butikken å kjøpte filmer)

 

 

Har ingen anelser om merker,så da håper jeg ekspertpanelet kommer inn,hehe =)

 

Skrevet

He, he, har bare kjøpefilmer jeg da for er jo for lite teknisk til å greie å brenne noe som helst ut over det å få fyr på peisen, hihi.

 

Vi får rope på ekspertpanelet;

 

HVOR ER DERE??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Skrevet

Hei Gummis! Er her, men kan ikke hjelpe deg. Sorry!

Skrevet

Koselig å "se" deg, lell!!!

 

Tror egentlig jeg blir veldig lite merkebevisst i innkjøpsfasen uansett; Har planer om å rekke både litt jobb, en fysiotime og da innkjøp av korrekt utstyr før jeg henter ungene i barnehagen kl 12 og setter kursen til Trondheim ;-)

Skrevet

Måtte bare jogge ut i bilen for å se hva vår heter:=)

Mannen kjøpte ny da vi skulle kjøre til Sørlandet i sommer. Den er kjøpt på Spaceworld og heter NextBase. 2 skjermer, 1 spiller.

Vi angret ett utall ganger på at vi ikke kjøpte den typen som man kan spille av 2 filmer på... i og med aldersspranget på ungene, men den typen koster ganske mye mer for den ene lille finessen:=)

 

Uansett... den typen vi har funket fint! Ikke noe hakking og avsporing i humper og dumper! Det gjorde nemlig den gamle greia vi hadde:=(

Skrevet

Hallois!! Vi har også NextBase, en skjerm som henges bak på forsetet(med spilleren integrert). Funker helt knall, både med kjøpefilm og hjemmebrent :)

Skrevet

En mannlig kollega anbefalte også det i dag og foreslo at jeg burde bruke min sjefsposisjon til å beordre noen ut for å handle for meg i dag ;-) He, he. Tenker det blir en kjapp sving innom Spaceworld i morgen etter fysioen, jeg. Det er jo faktisk den nærmeste butikken også. Hurra!

Skrevet

He he, jeg vet ikke hvor mange forskjellige merker det finnes på markedet egentlig. Hver gang jeg ser en spiller, er det NextBase...

 

Men i hvert fall: Lykke til hos fysio, med shopping og GOD TUR!!

Skrevet

Vi kjøpte på el- kjøp i fjor sommer.... litt usikker på hva de heter.

Men vi kjøpte to skjermer som har spilleren bak skjermen. Så da kan de se hver sin film, men det følger med en kabel og vips kan de se samme film og det er bra, når man er 2 år og Kaptein Sabeltann fan... Og broren er 6 år og ikke fullt så glad i Sabeltann:o))

 

Minimalt med krangling..... Jeg lurer på hvordan våre foreldre overlevde en lengre kjøretur. Ikke satt vi fastspent og ikke så vi på tv:o)

 

Og jeg husker godt at jeg ikke fikk komme over på min søsters side i baksete...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...