Gå til innhold

flere som bærer seg i hjel!? Noen med gode tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryggen min kollapset helt i går, det er korsryggen som er fryktelig vond. Ligger på sofaen og knasker ibux nå. Jeg løfter og bærer mye på jenta mi på 14 mnd, hun er ikke tyngre enn 9,5 kg men vil bæres nesten hele tiden. hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bærer du henne, lurer jeg på. La henne gå/krabbe.

Skrevet

har hun lært å gå?

Skrevet

Altså noen løft opp og ned av stoler, inn i bil ol må jo til men det er stort sett fordi hun gråter og vil opp. Hun kan bare krabbe foreløpig. Er en veldig kose-jente.. og ja enebarn foreløpig så hun får mye oppmerksomhet.

Skrevet

Trollungen har også alltid vært glad i å bli bært.

Jeg har det siste halve året blitt mye flinkere til å si at han kan gå selv for han er for stor til å bli bært. Også begynner jeg bare å gå. Han følger meg da. Dersom det blir klikk så tar jeg ham i hånda og bærer ham med meg.

Dersom jeg har mistanke om at det er kos han er ute etter så setter jeg meg ned og gir ham en klem i stedet for å løfte ham opp til meg.

Sliter fortsatt med rygg og bekken etter svangerskapet så jeg bare MÅ bli flinkere.

Skrevet

I now the feeling. hadde selv en ekstremt mammadalt!! (er det ennå, men er 2 år nå da), han ville bli bært heeele tiden, hvis ikke ble det hyling konstant. storebroren var ikke sånn....

vet ikke råd jeg, vil bare si at jeg har vært gjennom det selv, og vet det er tungt. går over den bæringa da:-)

Skrevet

FEIL,

Dersom det blir klikk så tar jeg ham i hånda og LEIER ham med meg.

Skulle det stå.......

Skrevet

Ja jeg kan jo prøve å gi henne en klem bare, jeg se jo at jeg har ei lita jente som krever en god del oppmerksomhet. En fordel ved at hun begynner i barnehage nå er jo at jeg slipper litt unna med bæring der da hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...