Gå til innhold

Hvordan har dere det i dag jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme "alene" for første gang på leeenge. Samboer er ute med venninnen min og tar en øl. Vi har jo flyttet til danmark slik at jeg får gjort ferdig skolen, og han er hjemme hver dag med Mathilde (3mnd og 13 dager!). Så i dag sendte jeg ham ut en tur. Han kjenner jo ingen utenom henne, og jeg er bare så utrolig takknemlig for at han har blitt med ned til danmark så jeg blir ferdig med skolen. Ellers kunne jo dette blitt meeeeget interessant.

Vet at mange nok vil si at det er en selvfølge at han skulle det, men det er jo likevel utrolig befriende. Ikke en eneste diskusjon har vært oppe om temaet, hun var ikke planlagt, så når vi fant det ut så sa han bare at da får han ta leng pappapermisjon, så jeg slipper å utsette det ett år. (Har bare 4.5mnd igjen av 5 års utdannelse)

Som dere skjønner er jeg litt skravlete, og meget takknemlig for at jeg har en så fantastisk samboer. :)

I dag er jeg lykkelig, som så mange andre dager

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et hyggelig innlegg. Det var alt annet enn ei sur hustru. (mange av de her...ooops) Kjærligheten er god vet du. Godt for deg at det ikke ble komplisert for dere..

Jeg er også lykkelig for jeg har en hemmelighet.. nemlig. Selv om dagen i dag har vært litt :-(.. har jeg noe jeg gleder meg veldig til.

Skrevet

You tease!!! Hmf... Ja, da håper jeg du snart forteller om denne hemmligheten da!

Skrevet

Ble du nyskjerrig altså.. Heh..

Neida, det er ikke sååå spennende skjønner du. Men, det er litt hyggelig og ikke dele den med alle enda. Bare min og en annen sin.. Hihi..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...