skorpionfruen Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Altså jeg har en 4 åring som er meget kresen, og innimellom er det rett og slett vanskelig å få henne til å spise. Skulle hun velge selv ble det vaffelkake og pannkake 24/7 for det er det eneste hun virkelig LIKER... Når dere lager frokost/ kveldsmat til barna (evt lunsj) spør dere barna hva de har lyst på eller får de spise det som blir satt på bordet? Her blir det litt både og, men som oftest begrenser jeg spm til; hva vil du ha på brødskiven?
Monajenten Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Samme som deg. Spør bare hva hun vil ha på skiven (lillebror er såpass liten at han klarer ikke svare eller velge selv;-)) Hvis hun skulle valgt middag selv, hadde det blitt spaghetti eller nudler hver dag:-P
Gjest Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg spør hva hun vil ha på skiven. Klarer hun ikke bestemme seg sier jeg at da blir det pølse og så sier hun kaviar. Hver gang. =)
Holly❄️ Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Minstejenta på 2 år spiser de vi har, mens gutten på 4 vil stort sett KUN ha brødskiver.. hehe, raringen min:) Brødskiver er topp, middag er liksom ikke det samme:P Jeg spør alltid hva han/de vil ha på brødskivene da, middagen bestemmer som regel vi voksne..
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Spør hva han vil ha på brødskiva ved frokosten. Til kvelds er det litt mer valg; banan, yoghurt med havregryn i, brødskive eller havregrynsgrøt. For tiden er det havregrynsgrøt med banan som er tingen. Han blir 2 år nå snart forresten. Til middag spiser alle mann det som blir satt på bordet.
Tøysetipp Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Jeg spør bestandig hva hun skal ha på skiven. Klok av skade. Til middag blir det det mor bestemmer. Når hun får velge blir det ertesuppe og pannekaker. Hver gang.
skorpionfruen Skrevet 14. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2008 Med ertesuppe faktisk... Trodde ikke barna var så glad i dette. Her skal det BARE være pannekaker. Og som du, glemmer jeg å spørre hva hun skal ha på skiva, da blir det krig! hihi
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 hm... tja.... Frokost er brød, men da spør jeg hva han vil ha på. Lunsj er det samme, mens middag bestemmer oftest vi, ellers hadde vi hatt pannekaker og spagetti...allltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå