greentea Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Amme- BH er vel stort sett siste post på utstyrslista mi, men også veeeeldig essensiell, tenker jeg... Har sett på nettet og synes de fra Triumph ser fine ut- noen som har erfaringer med disse...? Evt andre forslag?
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Jeg sverger til Triumph. Nettopp kjøpt en med blonder i hvitt som jeg har puttet i sykehusbagen. Kommer til å kjøpe et par-tre til fra samme merke. Kjøpte de på Lindex og fikk 30% rabatt med Lindex-kortet.
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Hvordan gjør dere det med størrelse når dere kjøper amme-bh? Kjøper dere større enn det dere bruker nå? De er jo ganske dyre, så litt kjipt hvis de ikke skulle passe etterpå tenker jeg...
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Ikke spesielt mye større siden jeg vet av erfaring at puppene normaliserer seg etter de første ukene og jeg mistet også en del cm rundt. Men nå har jeg store pupper i utg pkt og det kan kanskje ha noe å si? De anbefaler jo normalt å gå opp en størrelse, men det kommer litt ann på BH-typen vil jeg si. Triumph sine er veldig tøyelige og uten spile, så jeg kjøpte de i det som passet nå to uker før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå