augustmom Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 leser om at man kan hoppe tau osv for å sette i gang fødsel, er det farli på noen måte? har mange tanker om alt for tia, kan f.eks morkaka løsne?.. jeg vil så gjerne at noe ska skje nå før ungen blir altfor stor.(er est. til 4 kg nå..)
Gjest Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 jeg tror du kan prøve hva du vil av kjerringråd..men jeg tror at babyen kommer når h*an skal å er klar for d.. men du kan jo prøve å hoppe en gang å se om d gjør vondt..har du et normalt svangerskap så kan en vel gjøre d.. forstår du er lei å vil ha h*n ut siden den er 4 kg.. lykke til da..å oppdater oss hvis d funka;)
augustmom Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 ja har enda 18 daga ti termin å tanken på at han ska bli noe større er skremmende.. har født en på nesten 3200 å syns d var stort nok.
Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 hadde jeg født en på 3200 så hadde jeg vært kjempeglad hehe min første var 4000..d gikk bra-..men hodet var stort..nesten 38. d trenger ikke være ille å føde en større baby..d kommer an på hvor stort hodet er og..å har babyen din på 4 kg,lite hodet så trenger ikke d bli en verre fødsel enn nr 1.. å tenk..du har jo født en før,å gjordt plass til nr 2:)så dette går bra:)
augustmom Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 takk for "trøsten"=) han va 10 cm tvers over men eg har ikke regna ut kor stort d blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå