Gjest Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Var på intervju hos Telenor, på stilling som kundeservicemedarbeider. Synes det gikk greit og at jobben høres fin ut. Er vel egentlig arbeidstidene jeg liker aller best, 08.00-16.00. De sa de ville høre fra seg i løpet av neste uke, men ringte nå i ettermiddag og sa at om jeg ville kunne jeg begynne med opplæring 1. september. Så da er jeg i jobb igjen etter å ha vært arbeidsledig i en uke:-) Full stilling da, det blir uvant, jeg er vant med å jobbe 60 prosent!
"husmor"med lille Nora Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer!!! kansje eg snakker me deg en dag? har alltid prob med tlf...
MathildeC Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Så kjekt da! Gratulerer!!! Alltid spennende med ny jobb.
Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer! =) Så gøy at de ringte så kjapt! Jeg sitter her og venter på å bli innkalt til 2. runden. Var på første runde på tirsdag og de skulle ringe meg igjen og avtale tid for 2. intervjuet. Men de har ikke ringt enda, så de har vel ombestemt seg=(
Monajenten Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer med ny jobb! Så heldig du er da, som slapp unna lang lang tid med jobbsøking:-)
Gjest Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Tusen takk jenter. Jeg må innrømme jeg er ganske spent selv. Skal først en hel mnd på kurs da, for å få innføring i alle systemer og programmer og slikt før jeg blir kastet ut i den ordentlige jobben.. Det er Telenor bedrift da, så kommer nok dessverre ikke til å hjelpe noen her inne.. Lykke til til alle andre jobbsøkere:-) Stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå