Zyan Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Har tenkt å pusse opp den gamle tripptrappstolen til jentungen. (inspirert av ei her inne som gjorde det og la ut bilder) Vi har begge fargene allerede, samt grunning. (pusser opp generelt ellers) Så, skal stolen få bli eggehvit med brunt navnetrekk, eller kaffebrun med eggehvitt navnetrekk?
Zyan Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg vil ha begge deler, men har bare en stol..hehe den kaffebrune er veldig mørk brun, skitt vil jo syntes mindre da...enn på hvit, men hvit er jo "rent"...hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå