Gå til innhold

Valgets kval...! Kaffebrun, eller eggehvit??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å pusse opp den gamle tripptrappstolen til jentungen. (inspirert av ei her inne som gjorde det og la ut bilder)

 

Vi har begge fargene allerede, samt grunning. (pusser opp generelt ellers)

 

Så, skal stolen få bli eggehvit med brunt navnetrekk, eller kaffebrun med eggehvitt navnetrekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggehvit med brunt navnetrekk:-)

Skrevet

Jeg vil ha begge deler, men har bare en stol..hehe

 

den kaffebrune er veldig mørk brun, skitt vil jo syntes mindre da...enn på hvit, men hvit er jo "rent"...hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...