Kristin! Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Nå som jeg er i permisjon er det for så vidt det samme for meg.... men husker når jeg var i jobb så synes jeg det passet best med fest fredager. Da har en både lørdag og søndag å "komme" seg på. Søndag etter en fest lørdag er puton, for da tenker en på at en skal på jobb dagen etter. Men de aller fleste 30 og 40! års dager jeg har vært i har vært på lørdager, og DET er jo det en grunn til. Da har folk fri hele dagen til å lade opp til festen, kjøpe pakke, ordne med klær og ikke stresse rett etter jobb osv. osv. Men det er jo litt gøy også da, synes jeg med fest fredager. Rett etter jobb, litt mat, pynte seg og så på fest. Det blir litt mer spontant voer det hele da.... Jeg skal nå arrangere 40 års dag for min mann og har veldig lyst å ha det en fredag. Min 30 års dag og min manns var en lørdag, ja stort sett alle er en lørdag. Ps. dette er lukka fester jeg snakker om, ikke slik ut på byen fest. Hva synes dere er best jenter...fredag eller lørdag?
tertilus Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Helt klart fredag spør du meg Som du sier en dag ekstra å komme seg på. Helgen føles også litt lenger da.
Mari80 Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg ville valgt lørdag. Nå er jeg i permisjon, men da jeg jobbet, var jeg så sliten fredag kveld at jeg ikke orket annet enn å ligge på sofaen hjemme. Jeg hadde ganske lang vei til jobb og måtte ofte sitte i kø fredag ettermiddag da, så kan jo hende det er annerledes for andre.
Sunniva78 har to små Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Hmm, vanskelig det der... Fredag er super fordi man da har så mye igjen av helgen. Men samtidig er fredager så gode foran tv`en... Slappe av etter ei hektisk uke på jobb, taco og rødvin, mye bra på tv... Men siden det ikke festes så mye som før så stemmer jeg for fredag:-)
Simbasa Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Jeg liker lørdagsfestene best. Fredagene er jeg som et slakt på sofaen. Lørdag derimot er jeg klar for en liten rangel. Drikker svært lite, er ikke så glad i alkohol, så jeg har ikke problemet med bakrus. Så kanskje det hadde vært annerledes hvis jeg trengte tid på å komme meg.
Mazza** Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Rekker opp hånda for fredagen jeg Får jo myye mer ut av helgen ( tror jeg da ) Også er det såå deilig å våkne opp etter en fest på fredag også vet man at det er flere dager igjen av helga! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå