Nullenusken Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hva er egentlig den første dagen i syklusen man har sjanse for at en test slår ut positivt? Er det avhengig av antall dager i syklusen? Eller er det et fast antall dager siden eggløsning f.eks? Jeg er rastløs og synes tiden går så fryktelig sent! Hehe...
Snuppa's mamma Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Er det ikke sånn at ikm er alltid 14 dager etter el(hvis en vet når det er da). Tror det er lurest å vente til ikm dagen for å få mest nøyaktig svar;) Lykke til!! Er like utålmodig jeg hehe:)
Nullenusken Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Du er heldig som bare er 1pp hvertfall.... Er 26pp jeg, og har første pergo-forsøk denne mnd... Får vel bare smøre meg med tålmodighet... Tror vi klarte å bomme på eggløsningen med tanke på sex'en også Eggløsningen var søndag eller mandag.... Vi hadde sex lørdag formiddag og søndag kveld, men ikke på mandag....
Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Jamen det gjør jo ikke noe:) Sædcellene kan jo leve i ihvertfall 5 dager inne i høna Og, noen sier jo det er best å allerede ha litt sæd der inne når eggløsningen kommer.
Nullenusken Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 Håper du har rett... Er bare så livredd for å bli skuffet igjen.... Vil teste NÅÅÅÅ, men har jo ikke festet seg engang...
snuppa&snuppen Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Tror det er lurt å vente noen dager etter ikm, større sjanse for utslag! Jeg føler meg egentlig ganske gravid. Testet på ikm, men fikk negativt svar (ikke morgenurin). Det var mandag, og tr har ennå ikke kommet. Har bestemt meg for å ikke teste mer på ei lang stund, heller bare vente å se om tr kommer. Blir så skuffa når jeg ser den ene streken bare...Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå