Ruttitutt :-) Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg skal det i morgen, hjelp mot angst og tvangstanker. Men er så redd for at han ikke skal klare å hypnotisere meg? Greier de alltid det? Og er man våken slik at man husker alt etterpå, eller husker man det ikke?
Gjest Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 har ikke prøvd d selv,men mamma har vært noen ganger ,hu har klart å slutte å røyke m hjelp av hypnose,å jeg sier bare..hu var stooor røyker..å jeg grudde meg hver gang hu skulle prøve å slutte for hu ble jo så suuur:(men hu slutta uten problemer..å nå husker hu nesten ikke at hu har røykt..d er ca 6-7 år siden.. å hu har og slutta å spise sjokolade..hu spyr nesten av d..å må spytte d ut hvis hu skal prøve..d byr henne helt i mot..helt rart..å hu som elsket d før.. hu sier hu husker ikke så mye av hypnose timen,,d var som om hu var i dyp søvn.. men ikke alle greier å bli hypnotisert..en må være åpen for d.. har en ikke tro på sånne ting i d hele tatt så tror jeg kroppen stritter litt i mot..ikke vet jeg men d er min teori lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå