Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når vasker dere klærne og legger dei på plass i kommoden?:)

jer er 31 uker på vei nå og tenkte kanskje jeg skulle gjøre dette snart.. er det for tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er like langt på vei som deg og vasket klærne til bebisen helgen som var. Jeg vet jeg bare kommer til å bli mer og mer sliten og tung tiden fremover og da er det så greit å ha vasket disse miniklærne ferdig :)

Skrevet

Jeg er 34 uker i dag og skal vaske klær til uka :)

Skrevet

jeg kommer sikkert til å vente til terminen jeg...jeg gikk 16 dager over sist. og gjorde alt klart flere uker før terminen. pluttselig gikk tiden såååå sakte etter at alt var klart... så jeg lar det bare være. om ungen mot formodning skulle komme før tiden så kan heller gubben vaske litt. det må han da kunne få til. :) jaja....ender vell med at jeg gjør det 2-3 uker før terminen uansett. :P

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle vente til permisjonen starter. Ser det som lite sannsynlig at jenta kommer før det uansett :-) Og noe må jeg jo ha å kose meg med da :-)

Skrevet

For meg er ikke klesvask kos, så det vil jeg helst slippe å gjøre når permisjonen er igang. Har derfor vasket det ettersom det har passet med annen vask. Har tatt endel, og har endel igjen. Også en grei måte å få oversikt over hva man egentlig har i hvilken størrelse. Er forresten i uke 31, og vasket vel de første plaggene for 3 uker siden.

Skrevet

Hadde det ikke vært for at vaskemaskinen har gått til h****** så hadde jeg begynt nå. Merker jeg har panikk for at han/hun skal komme for tidlig! Men den blir forhåpentligvis fiksa i løpet av neste uke, så da fyrer jeg den på med baby-vask;) Vi vasker klær hos min mor nå, men gidde ikke dra med opp ekstra klær. Er 33+0.

Skrevet

Alt mitt er vasket og klart i nymalt kommode! :) Er i uke 34 og dette gjorde jeg for tre uker siden! :) Jeg må liksom ordne alt jeg går å tenker på , ellers blir jeg gal tror jeg! hehe ;)

Skrevet

Hehe begynte vel når jeg var ca 25+ jeg... ;)

vasket det sammen med vanlige klær når det var så varmt ute, jeg er ikke så glad i å ta klesvask så var liksom greit å ta det når det gikk fort unna så brettet jeg de heller ned i esker så lenge, for stellekomoden er vi ikke helt ferdige med ennå,så har jo ikke noe sted å ha klærne ennå ;)

skal sies at vi har ENORME mengder klær til ut str 86 så var liksom greit å få det unna...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...