Gå til innhold

kjenner jeg gruer meg til å fortelle om spiren


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

til mamma, ingen andre jeg gruer meg for men hun har siden sist forsøkt og fortelle meg at det er nok med de to vi har. jeg hadde en rissiko sv sist, og det hele henger sammen med dette og at hun vet hvordan det er å ha mange barn hun har fire barn selv. og ja jeg vet at det er mye med tre men likevel ønsket vi oss den også og helt erlig så har hun slettes ingenting med hvor mange barn jeg har så lenge jeg tar godt vare på barna mine. og ikke forventer noe fra andre.

 

men likevel gruer jeg meg til å si det til enne bare fordi jeg er så klar over hva hun mener.

 

heldigvis en stund til vi skal dele nyheten. andre som gruer seg litt til å fortelle enkelte om at man er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mammaen din er sikkert bare veldig bekymret for deg. Hun føler jo for deg som du føler for dine barn. Forsikre henne om at du skal være forsiktig og ta godt vare på deg selv.. Hun blir nok glad hun også bare hun får tenkt litt på det:) Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg til å fortelle det på jobb.. fordi jeg vet det er flere som blir borte på samme tid som meg, så det kan bli innmari mye jobb på de som er igjen. Vanskelig å skaffe vikarer dit. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at når moren din får høre at det er et nytt barnebarn på vei, glemmer hun alt hun har sagt til deg tidligere, og blir bare glad for at hun skal bli bestemor til enda en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...