Marianne87 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Det er bilde av en EL test. litt dårlig kvalitet, så begge strekene er nok litt mørkere i virkeligheten. Men den til venstre er bittelitt (veldig lite) svakere enn den til høyere. Tok en test igår også da var teststreken mye svakere enn i dag. Tror dere denne testen er positiv? dere med erfaring? Det er en QR test! link: http://bildr.no/view/240087 takk for svar!
babymilla Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Hvis to streker er positiv så er du gravid. Gratlerer eventuelt.
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Ja den er i hvertfall på god vei til å bli det. Når kl tok du den? Ta en nå og se om det er større LH stigning i urinen din, så blir den sterkere og ergo positiv
Marianne87 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg tok den ca kl halv 6 eller noe. rett før jeg la ut bildet_ den hadde blitt veldig mye sterkere enn igår så regner med jeg er på vei mot toppen andre som har brukt disse stavtestene fra billigtester eller QR ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå