Gå til innhold

"Vår lille verden" ;-)


ElliBelli

Anbefalte innlegg

Veldig koselig med denne klubben :-) Vi lever i vår egen lille verden her inne :-) Her kan vi dele våre tanker, erfaringer og følelser med andre som er i samme situasjon :-) Ute i "den store verden" vet ingen om vår lille hemmelighet enda ;-) Ganske morsomt å lese om alle triksene på "liksom fester" m.m ;-) hehe. Det er noe eget og spesielt med disse første måndene, der ingen kan se noen ytre tegn på graviditeten ;-) (Kan kanskje minne om dagene før julaften når en var barn, der vi ventet i spenning på hva som gjemte seg inni pakkene ;-) Eller i vårt tillfelle, hva som ligger gjemt inne i magen ;-) (Hvilke egneskaper vil barnet arvet fra mor og hva kan en se som kommer fra far?) Vi går inn i en spennende tid jenter :-) Lykke til videre alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig med deg. Jeg personlig, har en stor trang til å skrike det ut til hele verden (selv om dette er nr 3) men denne klubben gjør at jeg får delt det jeg trenger med andre:) Helt topp! Det med julaften stemmte godt. Hva er det vi får?!? Absolutt årets høydepunkt å finne ut at vi var med barn. Neste års høydepunkt er vel egentlig ganske selvskrevet? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...