HopsiDeisy Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 ...og vet ikke om jeg vil gå. Har vært sykemeldt en mnd nå, og skal til legen igjen i morgen. Har vært sykemeld pga søvnproblemer. Men det er jo egentlig mer som ligger bak, men det er så vanskelig å snakke om. Er bare trist og lei, og vil ikke stå opp. Går stadig opp i vekt, overspiser. Men problemet er at jeg ikke våger å si dette til legen. Kan jo ikke komme der i morgen å be om flere sovetabl, de har jeg ikke tatt alikevel. Føler egentlig at jeg trenger mer tid til å bli "vanlig" igjen. Ikke være så trist og slapp. Kunne ønske jeg fikk en Bli-Glad-Pille! Og kanskje en mnd til slik at den fikk virket! Guri som jeg gruer meg.
Gjest Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Kan du ikke bare si til lege at du ønsker en "bli-glad-pille" da? Si at du har søvnproblemer, er deprimert og har et spiseproblem. Kanskje en lykkepille er noe som kan hjelpe deg. Det verste som kan skje er at legen ikke vil hjelpe. Da er det bare til å bytte fastlege. Du kan jo alltid også spørre etter en henvisning til psykolog. Lykke til!
HopsiDeisy Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Hadde det bare vært så enkelt! Tørr ikke ta tabl heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå