ønskerto Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hei alle dere. Ikke vært inne her før, vært litt inne på assistert befruktning. Men ville bare spørre om en ting ang festeblødning. Hvordan er blødningen? Er det mye? Hadde en liten dråpe på papiret for noen dager siden. Var ikke no særlig utfold tror jeg, bare en liten rød dråpe/strek på papiret. Sjangsen for at vi klarer dette uten hjelp er ikke så stor, men det kan jo gå... Mannen min har dårlige svømmere og vi har vært gjennom en ICSI runde, uten at det ble noe spire i magen av det... Men av en eller annen grunn tror jeg at vi har lykkes nå. Helt teit egentlig- Vet jeg vil bli skuffa. Symptomer er det ikke mange av - bare mensmurring - hele tiden. IKM er på onsdag 20.aug. Håper noen kan svare. Og ikke minst - LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!
ønskerto Skrevet 14. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. august 2008 Dytt! Håper noen kan svare selv om jeg ikke hører til her og er med i gjengen....
(Liten tass med tut ventes:) Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Hei:) Vet ikke så mye om festeblødning men jeg testet positivt i går, å jeg hdde mensmurringer hele tiden i halvannen uke før ikm! så hos meg var det et tegn:) lykke til:)
ønskerto Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 Gratulerer med positiv test!! Lykke til og håper den lille holder seg der til h*n er klar for å komme ut. Og takk for svar. Hatt mensmussing nesten i to mnd pga forsøket og hormonene tror jeg... Så hos meg vet jeg ikke, men følelsen er der alikevell. ..
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 hei! jeg hadde festeblødning forige gang jeg ble gravid, og den var akkurat som du beskriver:) lykke til! har en liten knapp på deg jeg nå, har trua på at du er gravid:))) Er jo ikke vanlig å få en dråpe blod i papiret, jeg selv har bare opplevd det to ganger, den gangen jeg ble gravid med mitt andre barn, og nå, for noen uker siden, jeg er nermest sikker på jeg er gravid nå, har ikm i neste uke jeg også) tvi tvi!
ønskerto Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 Du gir meg tårer i øya og klump i halse! Å tenk om det er sant!? Tenk om jeg kunne slippe de hormonene en gang til!?
ønskerto Skrevet 15. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2008 Dytter denne opp litt til jeg... Ka så lyst til å vite om det er andre som har hatt festeblødning og om det har vært slik.
Gjest Skrevet 15. august 2008 #8 Skrevet 15. august 2008 Ut fra det jeg har lest meg til kan det godt være en festeblødning. Egget fester seg ca. en uke etter eggløsning. Må i denne sammenheng kommentere at jeg hadde en svak rødbrun blødning forrige gang jeg var gravid, men det var ved IKM så jeg trodde mensen kom. Så avtok det og jeg testet positivt. Så selv om du har en bitteliten blødning trenger det ikke bety at du ikke er gravid.
håpogtro Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Hei, sist hadde jeg festeblødning ca 7 dager etter eggløsning. Var bare bittelitt rosa på papiret en gang. Var så lite at hadde ikke sett det hvis jeg ikke tittet spesielt. Mensmurringer er jo også et godt tegn ! Håper du er gravid. Lykke til :-)
lillepia_ Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 oj... nå ble jeg jo nesten bekymret.. har IKM om 3 dager.. i går hadde jeg bittelitt blod på papiret. Tenkte det var TR som kom. Men det har ikke kommet noe mer etter det... hjelp.. ble helt skremt nå.. Har liksom forberedt meg på at det vil ta tid, kanskje et år tilogmed.. er i 1. pp liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå