Gå til innhold

gravid og mens?!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

går d ann å bli gravid rett før mensen? og få mens? men uansett være gravid????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt går ann! Kroppen er umulig å skjønne seg på :)

Venninnen min opplevde det. Dagen før forventet mens kjente hun at det var noe på gang i kroppen (hun kjenner veldig fort at hun er gravid, selv om hun ikke har tatt test). Hun tok en test og fikk det bekreftet. Men dagen etter begynte hun å blø, vanlig mens mengde, og ringte da legevakten og hørte om det var noe hun kunne gjøre. De sa at da hadde hun jo uansett mistet, så det var ikke noe vits i å komme inn å sjekke. Hun fortsatte å blø, men følte seg fortsatt gravid og dro til legen og tok blodprøve, og da var det fortsatt hcg i blodet. Tok ny blodprøve etter noen dager som bekreftet at hcg-nivået hadde økt, og dermed var hun fortsatt gravid :) For en uke siden fødte hun en velskapt datter :) Hun blødde forøvrig også litt nå og da ellers i svangerskapet, så de fikk ikke ha sex på noen mnd, men ellers forløp det relativt normalt. Var inne på kontroll litt oftere enn vanlig.

Skrevet

hmm..så snedig..tror jeg er gravid..skal ta en test snart! har nettopp hatt mens men føler magen har vokst og er noe som ikke helt stemmer!!men er rart att jeg har hatt vanlig mens!! :;)

Skrevet

Jeg har nettopp opplevd det samme!

Var helt sikker på at jeg var gravid. men så kom plutselig mensen.

Men når sant skal sies føler jeg meg fortsatt en anelse gravid. men sikkert bare inbilning. Er vel ikke mange som blør i svangerskapet...

Skrevet

detter er virkelig ekkelt! er kvalm og magen min er såå oppblåst! og det er ikke pga att jeg ska ha mens for er nettopp ferdig med den!!.:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...