Gå til innhold

Bhg bruker e-post til å varsle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tragedien i Oslo, der bhg varsler de foresatte via e-post... Syns dere det er greit? Jeg ville gjerne at de skulle ringe, sjekker ikke e-posten på dagtid.

Stakkars små.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kanskje det går en 50-60 unger i barnehagen da, så vil det ta fryktelig lang tid... Dem burde kanskje hatt noen slags mulighet for sms varsling isteden.

Skrevet

De går sikkert ut ifra at folk sjekker mailen sin daglig i disse datatider. Si ifra i bhg. da vet du, at du ikke gjør det og gjerne vil ha beskjed via sms eller pr. tlf. :)

Skrevet

hva mener du med varsling??

barnehagen vår bruker mail til å sende ut det meste av info. de sparer masse penger på papir og kopiering...

men det er jo valgfritt for foreldrene om de vil ha infoen på mail eller i papirformat....

ting som er så nærliggende at de ikke har tid til å sende hjem brev, eller sende mail ringer de om så klart.

synes dette er helt greit jeg!

Gjest roperten
Skrevet

Kanskje mest effektiv med gruppesending på e-post først. Om de ber om bekreftelse på at meldingen er lest, kan de så ringe de de ikke har fått tak i??

Om det var slik de gjorde, vet jeg jo ikke.

Skrevet

Jeg henger ikke helt med...hva har skjedd?

Skrevet

Synes i grunn det er greit jeg, både jeg og min samboer sjekker hvertfall mailen ofte :)

Samboeren min har oppgitt jobbmailen sin også så han merker det jo med en gang det tikker inn en mail.

Når det er 90 unger i barnehagen så vil det ta mye tid å ringe alt av foreldre :)

Skrevet

Merkelig måte å varsle på, jeg hadde ikke ått lest mailen før på kvelden, og da er det jo for sent.da hadde sms vært bedre. Går an å fikse det via en pc også, og lage grupper så du sender til alle i en gruppe.

Skrevet

vg.no 2 barn og en voksen drept i ett hus ved en bhg i Oslo. Bhg sendte mail til foreldrene for å varsle dem.

Skrevet

Okay. Har ikke lest det, bare sett fort på overskriftene.

Skrevet

Ikke alle har kontorjobb da. Jeg har ikke mulighet til å lese mail når jeg er på jobb. Men hadde veldig gjerne satt pris på å få vite det hadde det angått meg og mine barn.

Skrevet

Forstår ikke hva dere mener de burde gjøre?

Mener dere virkelig at de ansatte i barnehagen skal ringe alle foreldrene til barna og fortelle at noe tragisk skjedde i nabohuset?

Barna så ikke noe en gang....de to barna som ble vitne til at kvinnen ble båret ut blir sikkert tatt godt hand om og de foreldrene blir helt sikkert gitt beskjed til når de henter barna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...