Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 jeg er så dårlig..... det eneste jeg klarer å få i meg er vann og isbiter når det gjelder drikke. jeg sover svært mye, men så fort jeg er våken må jeg spise hele tiden for å holde kvalmen borte.. herregud så deppa jeg blir av dette... er det bare meg eller flere som har det sånn?????
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Hva med å droppe å spise? Er du kvalm, er jo dét en ypperlig mulighet til å kaste opp masse, og da blir du ikke fetere og fetere så raskt vettu :-) -Dagens tips fra en som ønsker kvalmen velkommen-
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Ja,ja, slik kan det gå når man kun tar for seg soving og ete....mulig det hadde vært til hjelp å lette på ræva og gjort noe annet enn å taste her da.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Jævla fehode, ferdig med barn og har huset fult av små terrorister,SKAL DU BLI MOOOOOOOR???????? Herregud...??
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Var akkurat sånn selv...Har tre barn og i alle svangerskapene spiste jeg som en ulv... til jeg var ca. 5 måneder på vei, da roet det seg.. La på meg ca. 15 kilo hver gang. Så det hjelper bare du kommer litt lenger uti. Prøv å spis salater og litt sunne ting når du allikevel må dytte i ansiktet... lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Men er det virkelig så ille å kaste opp i noen måneder da? Kunne godt tenkt meg det, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå