Gå til innhold

syk i uke 37....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37 og har hatt litt vondt i halsen i det siste, men i dag når jeg vokna var det veldig ille. Har vondt i hodet og litt feber også. Er d farlig for ungen nå så seint i svangerskapet? Måtte ta en paracet i sta....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde influensa med feber i sist svangerskap og fikk beskjed om at det ikke var farlig. men ring føden for sikkerhetsskyld så slipper du å bekymre deg unødig.

Greit å være frisk når fødselen starter uansett. du trenger kreftene.

God bedring

Skrevet

takk for svar:) Skal se hvordan det blir til i morgen. Hvis det blir verre så ringer jeg føden:)

Skrevet

Hei du!

Jeg er 37 fullgåtte i dag jeg, og på mandag fikk jeg hele pakka!! Potte tett nese og feber og vondt i halsen... Har blitt maks forkjøla med feber på lasset!! Jeg lurte også på det der.. Men de sier det går greit å ta paracet og nesespray. Bare ikke ibux!! Jeg skal til legen i morgen jeg da. Vil ikke bry føden med forkjølelse.. Men jeg kan jo si fra hva han sier hvis du er interessert=) Høres ut som vi er i samme båt!!

Skrevet

Ja d hadde vært fint om du sier hvordan det gikk å hva legen sa:) Krysser bare fingrene nå å håper at jeg er frisk i mårra..:) Er jo så mye å gjøre hjemme nå p slutten:)...Huff trasig å bare bli liggende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...