mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Skal bli hyggelig å treffe både nye og gamle kjente.... Satser på at det blir god stemning også ))) Høylytt med mye latter:o) Er spent på om prinsessa kommer jeg da;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Det gjør jeg også:-) Og jeg tror faktisk det er mange flotte prinsesser som dukker opp!
Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 skal se halve kongeriket kommer også =) Jeg som hadde planene klare....men neida.ikke denne gangen heller !! Kos dere massemassemasse ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Neste gang!!!! Da må du få det til!! Takk, vi kommer garantert til å kose oss imorgen;-D Og nå skal jeg kose meg med store og små her i huset, for vi skal ha ost og vin og rødsaft:-) Ciao!!
Gummelillan Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Klart det blir hyggelig og god steming. Jeg skulle så veldig, veldig gjerne ha vært der. Mange som kommer som jeg ikke har sett på leeenge og som jeg gjerne skulle ha blitt oppdatert på hvordan det går med, og noen nye også jeg gjerne skulle ha hilst på! Kos dere masse og ta en sånn deilig jordbærdrikk for meg også da ;-)
Karomamma Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Det blir moro Det er mange av dere jeg gjerne skulle ha sett der, men jeg gleder meg til å treffe de som har anledning - både nye og "gamle". Jippi!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Jeg er ikke gammel altså;-D Litt syk, men ikke gammel:-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2008 Jeg er vaffal ikke gammel , har ikke 4 tall i alderen min engang.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 #10 Skrevet 14. august 2008 Eplekjekk nå ja;-D Men husk at du blir blant de yngste i morgen og da kan du bli litt flau over de gamle og sånn..........men ikke bry deg om det du. Snart blir du sånn selv:-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2008 Ooops det tenkte jeg ikke på) Man skal jo ikke erte de som er eldre enn en selv.... Men dere løper fra meg, ingen tvil om det:o))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. august 2008 #13 Skrevet 14. august 2008 Hehehe, slapp av, ikke jeg, for jeg besvimer om jeg reiser meg for raskt opp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå