Mammie88 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Ingen mens, ømme bryster, kvalme, hodepine, sliten, trøtt, tisser masse? Hva tror dere, men testene var enten svak pos elr negativ, da jeg tok av dekselet på desten , så jeg en svak strek på testen
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Jeg tror du er gravid=p Glemt å spørre dg, men har du msn`?
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 har du tatt en ny test?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå