MammaKos Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 For tiden holder jeg på å planlegge/arrangere en suprisefest for min samboer med 20 av kompisene hans.. Et slags "utdrikningslag" som blir siste utblåsning før snuppa kommer i hus.. Festen skal jo være 1mnd før termin da, så det er ikke sånn at jeg risikerer noe.. Uansett - dette tar opp ekstremt mye av min tid for dagen, med mailer frem og tilbake og alskens ting og tang og planlegging.. Og ikke nok med at det er fint for meg å drive med, men kjærsten kommer til å bli sååå overrasket og glad!!!! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå