Gå til innhold

Sleipe og frekke dibbere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par år tilbake så fikk jeg god kontakt med ei dibber her inne, og så var det en episode hvor jeg hjalp hun med å kjøpe inn noen klær til barna hennes, som jeg fikk tak i her til en god pris. Jeg kjøpte faktisk på hennes bestilling og la ut penger for henne, da jeg prøvde å avtale tidspunkt for å møtes for overlevering så bare overså hun meg, og siden har jeg aldri hørt noe fra henne, heldigvis har jeg barn av samme kjønn som kan bruke dette om et par år, men jævlig frekt av vedkommende som forøvrig var en "kjent" bruker her inne.. ser hun er innom enda., blir bare irritert for hvor frekk man kan tillate seg å være, har hun på msn og facebook, gidder virkelig ikke snakke med hun mer, på msn overskriften skriver hun alltid ting som forteller om hva hun har kjøpt til seg selv, barna, at de har kjøpt utenlandsferie, ny bil osv. veldig materialistisk opptatt med andre ord...

Nylig så hjalp jeg en annen velkjent dibber i forbindelse med noe hun etterlyste her inne, skrev en koselig mail tilbake til henne, fikk faen ikke et jævla takk engang tilbake!

Så sleipe, frekke og lite folkeskikk enkelte har!

Gidder fader meg ikke bruke en kalori på å hjelpe andre på denne måten mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en velkjent dibber, og ble lovet noe som aldri kom. Det forsvant i posten, og det har skjedd 2 ganger. Og da kan jeg virkelig ikke takke for noe som aldri kom? Har ikke hørt mer fra de 2 heller, og tenker noen ganger på at de kanskje er sure på meg som ikke har takket? Men det har virkelig ikke kommet noen verdens ting. Og jeg stolte jo 100% på dem begge to, og tror ikke de har lurt meg.

Skrevet

Jeg skulle ikke sende noe.. så tror neppe det var deg.

Skrevet

Jeg trodde ikke det heller. For ingenting stemmer, men jeg sier bare at noen ganger er det en forklaring på ting.

Ellers solgte jeg en del ting til dibbere, og alle sammen sendte pengene for det de kjøpte. Noen betalte tilogmed mere enn jeg forlangte, fordi de syntes det var for lite forlangt. ;)

Så jeg har opplevd at mange er til å stole på, så det er nok bare et fåtall som er sånn som du har opplevd.

Skrevet

Selvsagt kan det være en forklaring på ting, men dessverre ikke i mine situasjoner.. Blir så irritert når jeg ser disse personene her inne...

Skrevet

Slutt å gå rundt grøten da og fortell hvem det er!

Skrevet

De som dette gjelder vet det jo selv, så da er det ingen hensikt at HI legger ut nickene. Måte på å grave i skiten.

HI, har du tatt det opp med dem?? Sikker på at det absolutt ikke dreier seg om en misforståelse?

Skrevet

Kommer ikke til å avsløre vedkommende.

Og det er garantert ingen misforståelse at hun får meg til å handle klær for nesten 1000kr og hun tilslutt bare lar være å svare på tlf.sms, mail og msn. Jeg tilbød meg tilogmed å levere de på hjemstedet hennes siden jeg skulle dit en dag.

Gidder ikke ta det opp den dag idag,prøvde den gang- men nå vet jeg hva slags personer disse er... sleipe!

Skrevet

Jeg møtte en junki på oslos gater, han spurte meg forsiktig om han kunne låne 1000 kroner for å handle seg mat, han lovet jeg skulle få de tilbake da han hadde vært hjemme en tur rett bortenfor.....................daaaaaaaaaahhhhhhhhh.................

Folk er navie, dette et nettsted, våkn opp for helvete!!

Skrevet

Et nettsted jeg ble kjent med vekommende da, men vi hadde jo kontakt privat også. Betterwisser !!

Skrevet

Så hvis dere hadde kontakt privat, hvorfor ikke spørre vedkommende da om hva som har skjedd....................eller var det ikke så godt kjent.....?

Man har jo sett opp til flere ganger her på dib om enkelte som har utnyttet naiviteten til hønseklubben her og hver gang blir det rabalter for enten noen juger, eller oppdikter fantasibarn, sykdommer osv......

Men,men,,...........for all del, kjør på...

Skrevet

Kanskje en smule vanskelig når vedkommende ikke tok tlf., svarte ikke på mail eller sms? Har prøvd, tro meg! Jeg er forøvrig ikke av den naive typen, hadde bare lyst til å hjelpe henne .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...