Gå til innhold

Evige bekymringer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har egentlig vært ganske rolig i svangersapet hittil, men nå som jeg er i uke 21 er jeg mer bekymret enn før.

 

Jeg tenker endel på det å havne i for tidlig fødsel. Dersom dette skjer, er det noe man merker godt? Jeg mener, jeg har jo kynnere, og jeg har hatt menssmerter flere ganger. Når vet man at det er alvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det helt med ro. Ungen kommer ikke plutselig skliende ut.

Det går nok bra!

Skrevet

Hehe, nei jeg så ikke for meg at det bare skulle si plopp ;) Men jeg klarer likevel ikke å slappe helt av når jeg kjenner at magen strammer seg, eller når jeg føler et press nederst i magen.. Det vil sikkert gå bedre etterhvert som ukene går og jeg venner meg til kynnere osv.

 

Jeg har en venninne som opplevde å føde i 5. mnd så det kan kanskje være derfor jeg bekymrer meg. Men det er også litt de formaningene til jordmor om at når man føler at kynnerne blir vonde og regelmessige skal man kontakte føden med en gang. Jeg har jo ofte ubehag/smerter i magen, men vet liksom ikke hva vondt i denne sammenheng vil si.. om det er sånn at man ikke klarer å sitte eller stå eller hva..

 

Skal forsøke å ta det som det kommer og roe ned hypokondertendensene, men alt er jo så nytt..

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...