Ksenia & Anjem Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 ble ikke like fornøyd med denne men, synes sjablonen var vanskelig å håndtere.. :// mulig jeg forandrer etterhvert prinsene.blogspot.com
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Syns den ble fin jeg! Du er kjempeflink:) Lurer på om jeg skal fixe stolen til størsta, hun har arvet min, og den er 25 år og kjempeslitt!
Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Ble jo kjempefin den også da! Anbefaler deg så absolutt å lakke et strøk på stolene med klarlakk før du tar de i bruk, synd hvis dekoren slites vekk. Desuten er det mye enklere med renhold hvis du har et strøk med lakk. Syns du har vært kjempeflink jeg:))
smågodt prinsessa Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Kjempe fine stoler! Har du sydd de putene selv, eller kjøper man de bare?
Ksenia & Anjem Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 den ene kjøpte jeg fra bbayshop( stokke sin) den andre en dame på finn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå