kei80 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hva drikker dere?fått imeg litt eplejucie hitil men nå sliter jeg med det også.vann er brekkmiddel her og alt søtt,farris med eplemost går heller ikke.. Hva får dere i dere?
Ny bebis i magen! Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 egenlig fungerer jeg best med mest mulig tom mage, da er jeg minst kvalm. Prøver å ta små super med en 50/50 blanding med farris og appelsinjus. Det er forfriskende.
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Jeg drikker iskald sjokolademelk og appelsinjuice... hehe. nesten litt vanskelig å drikke noe når du ikke kan drikke hverken vann, søte drikker eller farris. Alternativene er få da.
kei80 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2008 ja utrolig frustrerende..men blir vel forhåpentligvis bedre:) takk for tips!
meg & to små vampyrer Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Ånei, kei27! Her er jeg inne og snoker og så ser jeg at du er sååå kvalm enda. Stakkars deg. Føler virkelig med deg. Har du prøvd sitronbrus? En som er syrlig? Det kan være ganske friskt. Eller juice med tranebar (den mana) eller den med appelsin og bringebær? De er ikke søte. Hvertfall ikke den siste.
kei80 Skrevet 14. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2008 Hei du!hadde håpet at du kom med gravidnyheter til meg jeg nå ja fy søren jeg er sliten nå..men prøver å bite tenna hardt sammen og venter på bedre dager:) Hvordan er det med deg?
meg & to små vampyrer Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Jeg er sliten, men ikke så sliten som deg:) Venter på ikm på tirsdag ca. Sikkert ikke gravid.
Gjest leelu25- GRAVID nr. 2 i mars09 Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Fungerer bra på tom mage her og, da er jeg minst kvalm, eller mariekjeks av drikke klarer jeg svwepples lemon, grønn farris eller vann... Thats it igrunn. Gleder meg til jeg får LYST på TACO IGJEN!!!!! ))
Mayken Skrevet 14. august 2008 #9 Skrevet 14. august 2008 Føler med deg. Klarer ikke vann, kullsyreholdig drikker eller ting utblandet i vann. Klarer å drikke litt av den MER med eple hvis jeg har isbiter i (isbiter går utrolig nok) Ellers så drikker jeg litt appelsin juice, men det gir halsbrann:( Er fint lite væske jeg får i meg, får derfor intravenøs behandling på sykehuset hver dag. Ellers så spiser jeg agurk, vannmelom, druer, epler, pærer og andre saftige frukter, hjelper litt det også Lykke til Hvor langt er du på vei?
kei80 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. august 2008 signerer på tacolyst!!mye jeg gleder meg til å spise igjen
kei80 Skrevet 15. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2008 uff sender over en klem for det her er så utrolig slitsomt.. Burde selv få meg inn til sykehuset,ringe legen mandag.Jeg var dårligere med nr 1 og det varte omtrent i6 mnd,så får bare krysse for at det ikke blir like ille nå.. Er 10+1.Hva med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå