Gjest Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hei du. Prøvde nettopp å sende en pm til deg, men det gikk vist ikke...( Selv om jeg ikke er avde mest ivrige skribentene her, så er jeg en ivrig leser. og ikke minst, em ivrig chabby chic-elsker. Var en del innom bloggen din tidligere, og må innrømme at jeg også hentet noen tips derfra altså..rødme... Hadde det gått an å fått adressa di så jeg kunne fått tatt en titt igjen?? Og du, ser du skriver om sjablonger. Hvor i all verden har du fått tak i de? Jeg har prøvd å bestille fra en svensk nettbutikk, men får ikke algt varen i handlekurven der. På forhånd tusen takk.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Kan jeg også se? Syntes det var så koselig å følge med på bloggen din før:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Åh, hei:o)) Så hyggelig å høre da:o))) Sender dere en pm jeg:o) Jeg har kjøpt sjablonger på en interiørbutikk som heter Josefines lysthus her i byen, men har sett det i andre nettbutikker og. Har du sett på wallwords.se?? Der er det mange fine wallword, også kan du komponere selv. Skal ha et helt vers på veggen opp i trappa, så har vært inne og og tittet på tekst,farge etc. i det siste:o)) Vet at tapet forretninger også har en del ulike sjablonger, men vet ikke om de har carpe diem da:-p Klemklem
Gjest Skrevet 14. august 2008 #7 Skrevet 14. august 2008 Hei hei. Hjertelig takk. Skal ta en titt på den svenske sida jeg, og se om jeg kan finne noe av interesse. Men det må bli i morgen, for nå står Jon BLund og roper fra soverommet her:)) Takk så lenge. God natt og sov godt.
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. august 2008 #8 Skrevet 14. august 2008 Ja, du sier noe der..) *hihi* Sove godt du også... PS: Kinemor: Får ikke sendt deg pm:-p Klemklem
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 15. august 2008 #9 Skrevet 15. august 2008 Hmm, har slettet noen meldinger:) Får du sendt nå da?
Jenny-penny Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Får ikke opp bloggen din jeg snuppa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå