Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Jeg skal sende en invitasjon til tanten, mammaen og søsteren til samboeren min, og de er islandske... Tenkte jeg skulle briljere litt, men trenger litt hjelp med oversettelsen Min kjære er ikke særlig stødig i språket, (oppvokst i Norge), og vil jo ikke spørre noen av de vi skall overraske... Her er teksten: Vi har den glede å invitere Dere til Mathias' Navnefest. Den holdes i flotte lokaler på XXXX, lørdag den 11.10.2008 kl 13.30. Adresse: XXXX S.U: 11.09.2008 Med vennlig hilsen Birger, Silje og Mathias Håper noen kan hjelpe meg!
Sånn kan det gå Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Sånn kanskje: Þið eru hjartanlega velkomin í nafnagjafaathöfn Mathíasar. Athöfnin verður haldin laugardaginn 11. október kl. 13.30, í glæsilegum salarkynnum xxx að xxx Svar óskast innan 11. september. Með kærri kveðju Birger, Silje og Mathias
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå