Gå til innhold

Hvilke barnematglass gir dere til babyene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har til nå kjøpt Nestlé, men etter tips fra en venninne prøvde jeg Hipp. Det var litt mer populært ja, og endelig har også middagsmåltidet blitt en kosestund:o)

Hva spiser deres barn? Og hva er favoritten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det i HIPP grøt, frukt og middagsglass. Til første ungen kjøpte jeg kun Nestle, men nå merker jeg at HIPP er mye bedre :-)

Skrevet

Vi brukte Hipp da snupp var i den aldern :o) Litt Nestle også innimellom, men Hipp var størst suksess.

Skrevet

Han liker hipp sin middag best, men det er lite utvalg i butikkene her så som oftest blir det nestle.

Skrevet

Lillegutten vår liker alt, han! Hehe. Gumler det i seg uansett om det er Hipp eller Nestlé, derfor får han litt av begge deler. Nestlé har godt utvalg i glass uten melk, så det går vel mest i det ettersom han er allergisk. I tillegg har Ultra her ofte tilbud der man får 2 nestléglass for prisen av 1, så da handler vi ofte inn et lite lager. :P

Skrevet

brukte hipp i starten, men dårlig utvalg og lite variert smak (syns alle har en form for tomatsaus..) gjorde at vi gikk over til nestle sine glass istedet. nå får frøkna varierte middager med både fisk og kjøtt. men bruker fortsatt hipp grøt da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...