Gå til innhold

Dere gravide damer.. ang hundekurs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det dumt å melde seg på hundekurs som går fra jeg er i uke 24 til uke 32? Kursoppstart er ikke før 13.oktober, så ser ann tiden frem til det. Men hadde dere orket å gå på hundekurs når dere er så mange uker på vei..

Hm, dilemma...

Skulle gjerne hatt unna det kurset før bebisen kommer.

Greit med en lydig hund... :)

Takker for svar og innspill..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville i allefall meldt meg på, om du ikke går hele kurstet så får du i allefall grunnregler for hvordan du skal dressere hunden din. Meget viktig når bebisen kommer i hus. Selv har vi en hund som ikke er spes dressert av seg, vilter og stesset av seg, og vi må holde hele tiden øye med ham om hvor han befinner seg...

Skrevet

Ja, jeg må nok gjøre det.

Er et bronsemerkekurs det her da, så vi har kommet et stykke hvertfall.

Hvis jeg skulle bli dårlig så kan jeg jo sitt på en stol og la noen andre ta seg av hunden :)

Det koster 2000,- og er bindende påmelding.

Skrevet

Meld deg på! Hvem er det du vurderer kurs hos? Hva slags hund har du?

Selv med bekkenløsning nå greier jeg å trene litt hund hver dag (bytter ofte ut tur med trening fordi det faktisk er lettere!). BIkkja må jo ut, og trenger stimulanse.

Skrevet

Vi gikk en del hundekurs før, og jeg skal innrømme at jeg syns det var kjempeslitsomt. Jeg var IKKE gravid:) Vi var i tillegg to stykker og jeg og mannen min byttet på å gjøre øvelsene. Bikkja vår var riktignok liten og vilter på den tiden, og det krevde mye energi fra oss foreldrene for å få henne til å konsentrere seg om oss:) Jeg syns også utendørskursene om høsten var ekstra slitsomme fordi det var så kaldt..

Men hvis du har kommet så langt som til bronsekurs så er vil bikkja de rimelig dressert og glad i å bli trent, og du har jo erfaring med hundekurs. Jeg er nå i uke 27 og like aktiv som jeg var før jeg ble gravid, men det kan jo fort endre seg. Jeg tenker som så at har du lyst, så gjør du det. Så går det som det går:)

Skrevet

meld deg på;) det er jo så gøy!! jeg trente aktivt hund frem til 4 uker før fødsel, da fikk jeg bekkenløsning, og måtte roe ned. debuterte i klasse 1 lydighet med stor mage, 2 mnd før fødsel, og det gikk kjempefint;)

Skrevet

Takker for svar.

Vi pleier å gå kurs på Nordby Hundesenter, trives veldig godt der.

Det er en blanding av cocker og dachs.

Jeg og syns det er bedre å leke og trene med ham nå enn å gå lange turer, må gå så mye oppover for å komme i ulendt terreng, og da er jeg utslitt. (Veldig kvalm enda!)

Han er veldig smart og tar ting fort på trening, men det er det å klare å roe seg ned og ikke være så vannvittig glad når vi treffer andre mennesker osv som er vanskelig. Hverdagslydighet med andre ord.

Hundekurs er kjempegøy syns jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...