Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Hva tjener dere? I timen? Hvor stor stilling har dere? Og hvilken butikk jobber dere i? Hva får dere i tillegg på ettermiddag? Etter kl?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Jeg har lederansvar og tjener vel omtrent 350' i året inkl overtid (får da ikke tillegg og sånn som de andre gjør). Ca 110% stilling ;o) Nærmeste "under" meg har ca 142 i timen (de med mest ansennitet eller trynetillegg - ikke jeg som bestemmer det) + ub-tillegg, husker ikke tabellen for dette, men det er enten 21, 42 ller 84 kr ekstra i timen litt avhengig av når det er (fant dette; hverdager: 18-20: 21 ub1 Lørdager: 13-16: 42 ub2 16-17: 84 ub3). Det vanligste er rundt 130 kr timen. Jobber man mer enn 37,5t i snitt på 2 uker (vi har 2-ukers turnus med mer enn 37,5 den ene uka men mindre den andre) i full stilling får man 50% overtid på dette. Samme gjelder om man jobber mer enn 10t på en dag. Særegne tillegg om man skulle finne på jobbe natt (varetelling) eller søndag. Jobber i møbelvarehus.
Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 14. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2008 Takk for svar.... Flere....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå