Gjest Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Har den siste uka fått litt mer utflod....men det er litt farget på en måte. Det ser litt oransje farget ut....eller lyse rosa aktig.....og det er ikke urin. Tror heller ikke det er fostervann, for det har jeg allerde sjekket en gang. Men kan det være slimproppen som går på den måten?? Noen som vet eller har opplevd lignende?? Jeg er 37+2 i dag....
Gjest Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 jeg såg og på dette her om dagen..at d sko kom på papiret var litt svakt oransj..jeg vet ikke hva dette er jeg..men har og fått mer slimete utflod..for ca 1 uke siden så kom d en drue formet klump ut,som var blank med litt gulig/grønt i seg..(sorry detaljer) jm mente på at dette kunne være en del av slimproppen..i og med at jeg var delvis moden og.. er 38 uker i dag
Gjest Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 Hmm...ja, det kan jo hende det er slimproppen som går sånn sakte men sikkert da. Vet ikke om jeg er moden jeg, for det er ingen som har sjekka.Men skal til jordmor til tirsdag, og tenkte å spørre om hun kunne sjekke da. Er jo litt spent på det....for nå har jeg hatt 3 behandlinger med modningsakupunktur, og har fått mye mensmurringer og kynnere etter det. To ganger har jeg faktisk tenkt at nå har det starta....men neida, det stopper opp igjen. Var på kontroll hos legen på tirsdag, og da hadde hvertfall hodet festet seg.....så får vi se når bebisen melder sin ankomst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå