Anonym bruker Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 Prøver å få i gang sexlivet, men han virker så lite interessert. Jeg tenner lett, men han har aldri helt skjønt hvordan han skal gå frem. Har prøvd å si til han at han må ta litt på meg. Under forspillet vil jeg jo gjerne at han skal beføle meg på innsiden av lårene, og gå oppover til skrittet. Ta på brystene mine, og ja - bare late som han nyter meg liksom. Munnsex vil han ikke gjøre, selv om jeg er nydusjet, og det er jo greit nok, selv om jeg skulle ønske jeg fikk det. Jeg vil gjerne at han skal komme og beføle meg på brystene og i skrittet på utsiden av tøyet, som en del av forspillet, men han foretrekker at alt skjer på soverommet. Vi liker best å være mottakere begge to, men jeg vet jo at jeg ikke bare kan ligge der og nyte, en må jo være aktive begge to, men han er så utrolig passiv. Vil helst at jeg skal gjøre alt.. Han har ikke hatt noen før meg - men nå er gutten vår 1 år, og jeg er såå klar for litt mer moro enn det har vært hittils. Jeg går rundt og er småkåt hele tiden nå som jeg er midt i syklusen, men selv om jeg er såå klar når jeg får han i seng, så mister jeg tenningen etter en liten stund. Han kan være veldig hard når jeg leker med han, men i det jeg ber han om å ta litt på meg (mener jo mest skrittet når jeg sier det) - så kjenner jeg at han blir helt slapp, og da mister jeg siste rest av kåtheten. Kjennes jo ut som om det er meg som ikke er fin nok for han I det jeg begynner å kysse på han og sette meg overskrevs så får han reisning igjen, men jeg synes det er så skuffende å gjennomføre resten av samleiet uten å være kåt, og ikke komme. Jeg onanerer når han går i dusjen, så jeg får jo utløsning sånn sett, men det er ikke nok synes jeg..
Gjest Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Koffer ikje barra ta da opp me maen din istedenfor å spørja her. Spørje du han so får du nok eit svar og slepp å tenka på da.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #3 Skrevet 15. august 2008 Spørre og spørre.. jeg har jo fortalt han mens vi ligger i senga at det hadde vært deilig om han tok på meg osv. Synes det må være litt mood-killer for han om jeg sier at jeg legger merke til at du blir slapp når du beføler meg, er jeg ikke fin nok? Kan jo være noe annet som ligger bak?? Synes i alle fall det er vanskelig - slitsomt å gå rundt å ville ha noe en ikke får, når "alle" andre karer høres ut til å ha mer apetitt enn han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå