Mamma+2 Skrevet 14. august 2008 #1 Skrevet 14. august 2008 JEg har nå vert sammen med min kjære i 2 mnd og mer eller mindre bodd sammen hele denne perioden. Barna våre går fint sammen- og vi er utrolig like på de "viktige tankene" som gjelder- forhold, barn, hus og hjem.. Vi har begge skilsmisse bak oss...og har vokst på dette- da begge ble forlatt... Men vi snakker allerede om når vi skal flytte sammen og kjøpe felles bolig. Han sier han Elsker meg- jeg føler han er det rette for meg.....forhaster vi oss veldig??? jeg er 32 og han 38 så vi er jo ikke kjempeunge...
hallais Skrevet 14. august 2008 #2 Skrevet 14. august 2008 Deg synes det. Selv om det fungerer bra og barna går fint sammen synes jeg det er for tidlig for barna sin del. La de venne seg til det i lengre tid tenker nå jeg.. Er han den rette så har det vel ingen hast..
mamma til 3 søte små Skrevet 14. august 2008 #3 Skrevet 14. august 2008 hei, vi hadde vært sammen i 3 mnd da vi kjøpte leilighet sammen. jeg hadde en datter fra før, men tenkte at når de gikk så bra sammen og vi ville være ilag hele tiden så var det ikke noe å tenke på. Man vet jo ikke om det vil gå bedre om man venter i et halvt år heller?.. vi tok sjansen og har vært sammen i 6 år nå, og giftet oss i år lykke til!!
Gjest Skrevet 14. august 2008 #4 Skrevet 14. august 2008 Om dere ikke hadde hatt unger så hadde jeg sagt go for it! Men jeg synes det er altfor tidlig i et forhold til å tenke på sånt når man har unger...
Gjest Skrevet 14. august 2008 #5 Skrevet 14. august 2008 Jeg ville nok ha ventet litt med å flytte sammen. Man kjenner hverandre ikke fullstendig etter bar 2 mnd. Men det er meg. Ønsker deg ihvertfall lykke til og håper dere får det fint sammen!
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. august 2008 #6 Skrevet 14. august 2008 Vel, det blir ikke helt det samme for oss. Sambo og jeg hadde styra litt, i ca 6 mnd, før vi ble sammen. Når vi da hadde vært offisielt sammen i 3 mnd, var lillebror plassert i magen min. (IKKE planlagt). Vi flyttet sammen når jeg var 3 mnd på vei, om jeg ikke husker feil Han gikk overens med dattera mi fra dag 1, og gjør det enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå